El brillo del sapo: historias, fábulas y canciones

El brillo del sapo: historias, fábulas y canciones
Chema López
Fundación Chirivella Soriano, 2007

Aquest catàleg de Chema López, pintor i professor de la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València, recull la seua trajectòria artística dels darrers quinze anys. Ha estat editat per la Fundación Chirivella Soriano i inclou diversos textos i una conversa a tres bandes entre l’artista i els professors José Saborit i Ricardo Forriols, que desvetllen les claus de l’obra d’aquest artista honest i conseqüent amb els seus plantejaments estètics i personals.

Però, tot i que la lectura dels textos i la visió de les imatges del El brillo del sapo detallecatàleg és el que recomanem des del Bloc, crec que resulta molt més interessant aprofitar l’ocasió de veure l’obra mateixa, repartida per les diferents sales del Palau Joan de Valeriola. Es tracta d’una selecció de les seues sèries on podem intentar descobrir com els llenços s’han anat poblant de referents literaris, musicals, cinematogràfics o històrics alhora que la gamma de grisos i la dualitat blanc i negre substituïen el color de les seues primeres obres.

Animeu-vos a gaudir del plaer de contemplar i experimentar que ens fan sentir eixes imatges, plenes de misteri i de preguntes colpidores.

L’exposició romandrà oberta fins el 13 de gener de 2008 al carrer Valeriola nº 13 de València.

Troba’l a la biblioteca