Evelyn Waugh

by mjeruide on 9, abril, 2008

Tal dia com demà, deu d’abril, en 1966, va deixar-nos l’escriptor britànic Evelyn Waugh.

La seva obra es caracteritza pel seu punt de vista satíric i conservador. L’atreia de manera especial l’aristocràcia britànica, al mateix temps que criticava la seva falta de valors. Les seues obres també reflecteixen la seva participació a la II Guerra Mondial. Va escriure uns quants llibres de viatges, fruit del seu plaer per veure món.

Brideshead revisitedBrideshead revisited és l’adaptació televisiva dels anys vuitanta de la novel·la del mateix títol. Està considerada com una de les millors sèries de televisió, no tan sols per l’acurada adaptació del guió, si no també per l’elecció dels actors i les localitzacions. Narra els records de joventut d’un universitari d’Oxford de principis de segle i les seves relacions amb un jove aristòcrata i la seva peculiar família.

A la biblioteca de la UPV podràs trobar obres d’Evelyn Waugh en anglés i en castellà.