Trobada amb Luis García Montero

by ravalna on 23, març, 2010

El poeta Luis García Montero oferirà una xarrada-col·loqui el proper dimecres 24, a les 19 hores al paranimf de la Universitat Politècnica de València (Campus de Vera). Tal i com ens comenten els organitzadors:

Premi Federico García Lorca de la Universitat de Granada (1980), Premi Adonáis (1982), Premi Loewe de Poesia (1993), Premi Nacional de Literatura (1994), Premi Nacional de la Crítica (2003), Medalla d’Or d’Andalusia, etc. Però aturar-se ací és quedar-se curt a l’hora de presentar Luis García Montero, sens dubte una de les personalitats literàries de major prestigi en el panorama actual.

Poeta, assagista, novel·lista i catedràtic de Literatura Espanyola a la Universitat de Granada, Luis García Montero està considerat com un dels millors poetes en parla hispana de l’actualitat.

La seua visita, emmarcada en l’Aula de Poesia en Castellà UPV, que dirigeix Elena Escribano, i en l’Aula de Narrativa UPV, que condueix Lola Mascarell, permetrà a tots els amants de la literatura actual poder escoltar-lo en viu i en directe.

Troba’l a la biblioteca