Dia del Llibre a Gandia

by ravalna on 7, abril, 2010

Ja tenim el dia del llibre ací mateix i com tots els anys i com mana la tradició les biblioteques de la Universitat Politècnica de València han preparat un seguit d’actes als que esteu convidats a participar.
Si vos sembla anem a apropar-nos a la Safor per veure que és el que fan els nostres companys i companyes del Campus de Gandia. Per cert, que aquest serà el primer dia del llibre que celebren a les noves instal·lacions.

Teniu una cita amb el cinema a la Sala de Conferències (Edifici G) on a les 13 hores tindrà lloc el Cicle de pel·lícules Biblioteques i cine amb els següents títols:
Dimecres 21 d’abril: Ángeles y demonios, de Ron Howard (2009).
Dijous 22 d’abril: La sombra de una duda, de Alfred Hitchock (1943). VOS .
Divendres 23 d’abril: Ágora, de Alejandro Amenabar (2009).

El cine torna a ser protagonista en l’exposició Cine i llibres que podreu visitar a l’edifici CRAI del 20 al 30 d’abril. Cartells de pel·lícules i llibres relacionats amb el mitjà, des de John Ford al cinema japonés.

Des de les 10 i fins a les 14 hores a l’Àgora tindre la Fira del Llibre on llibreries de la comarca ens faran arribar les últimes novetats.

A l’hora de la fira i compartint espai, tindrà lloc Llibre per llibre: intercanvi de llibres.

El dia 23 és el Dia del Llibre i, per tant, en ell es concentren la major part de les activitats.
A les 11.30 a la Sala d’Usos Múltiples del CRAI podrem veure una presentació/demostració de diferents models de llibres electrònics, els seus usos, funcions, les principals diferències entre models… Si tens un i vols compartir la teua experiència, estàs pensant en adquirir un o vols saber més sobre el gadget del que més es parla, no dubtes a passar-te per E-books, una nova forma de llegir.

A més, podrem gaudir de l’exposició i entrega de premis del “Concurs de Cartells del Dia del Llibre 2010” organitzat per la Delegació d’Alumnes de l’EPSG i de l’exposició (aquesta virtual) i entrega de premis del concurs de fotografia El llibre, els seus suports i els seus ambients organitzat per la Biblioteca General i del que ja vos varem parlar.