Dia del Llibre al Campus de Gandia

by ravalna on 12, abril, 2011

Com ja sabeu el Dia del Llibre és el 23 d’abril que enguany cau en plena Setmana Santa. Això ha fet que al Campus de Gandia hagen decidit avançar la celebració al dia 14 d’abril (no sabem si en part per por de rebre el dia 23 ciris i missals, enlloc de roses i llibres). Així que enlloc de celebrar el dia del llibre Dissabte Sant ens conviden a celebrar-lo el dia de la República.

Coincidències de calendari a banda, la celebració a Gandia estarà plena d’actes amb el llibre con a protagonista.

En l’Àgora podreu visitar la Fira del Llibre des de les 10 fins a les 16 hores amb la presència de les llibreries Ambra, La Fona i Globalmón.

També des de les 10 i en el mateix lloc, podreu trobar l’estand d‘intercanvi de llibres on, fins a les 14 hores, podràs endur-te un llibre amb l’entrega d’un altre.

Una volta hages renovat la teua col·lecció de llibres pots apropar-te a l’estand de la Biblioteca on t’explicaran que és un codi QR, si és que encara no ho saps, i on vas a trobar-lo en la biblioteca a partir d’ara. Per què la Biblioteca del Campus de Gandia es mobilitza! Trau-li tot el profit al teu mòbil intel·ligent.

A banda de visitar l’estand de la Biblioteca recordeu que eixe dia novel·les i còmics es presten per un mes. Perfecte per a fer un descans entre tant examen i treball.

Enguany és l’any dels boscos, així que és més que significativa l’aparició del Vocabulari forestal: català, castellà, anglès, francès editat per la Universitat Politècnica de València.

Podreu acudir a la seua presentació a les 12.15 en la Sala de Conferències 3.

Per altra banda, recordar-vos els concursos relacionats amb el dia del llibre d’enguany, el II Concurs de Cartells i Microrelats organitzat per la Casa de l’Alumne del Campus de Gandia i el I Concurs de Punts de llibre organitzat per la Biblioteca Central del Campus de Vera.