Dia del llibre 2012!!!

by ravalna on 7, març, 2012

Amb motiu de la celebració del Dia del Llibre el pròxim 23 d’abril de 2012, la Biblioteca ha programat una sèrie d’actes commemoratius en els quals et convidem a participar:

Concurs de microrrelats dirigit a alumnes de la UPV. Teniu fins el 25 de març per a enviar els vostres minicontes!

II Concurs de Fotografia DigitalEl llibre electrònic… mil i un llibres en la teua motxilla dirigit a la Comunitat UPV (PAS, PDI i alumnes) i, també amb el dia 25 de març com a últim dia d’enviament.

A més, el dia 19 d’abril tindrà lloc a la nostra pàgina en Facebook el concurs Els llibres en Polibuscador.

Tot això com a preludi del dia 23 d’abril en el que esperem compartir amb vosaltres el dia del llibre amb presentacions i actes al tres campus, dels que t’anirem informant tant des de Connecta’t a la lectura, com des de la pàgina web o des del facebook.