Dia del llibre

by ravalna on 20, abril, 2012

Com ja sabeu el dilluns 23 d’abril se celebra el Dia del Llibre i del dret d’autor i la Biblioteca UPV,  amb la col·laboració del Servei Editorial UPV, L’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística i la Llibreria Intertècnica, ha organitzat diversos actes per commemorar-ho.

L’escenari serà el Hall de la Biblioteca Central del Campus de Vera i vos esperem allí per celebrar-lo amb nosaltres.

Presentacions de llibres i exposició

11.30 – 12.00 Presentació de l’ExposicióEl llibre d’artista”, a càrrec de Blanca Rosa Pastor Cubillo, directora del Departament de Dibuix de la Facultat de Belles Arts i d’Antonio Alcaraz, professor del Departament de Dibuix de la Facultat de Belles Arts. L’exposició es podrà visitar al llarg de tota la setmana.

12.00 – 12.30 Presentació del llibre “La huerta que se desvanece” d’Álex Hurtado, Editorial UPV. A càrrec de Reme Pérez Coordinadora del Servei de l’Editorial UPV.

12.30 – 13.00 Presentació del llibre “Vides desafinades” de Xavier Aliaga. A càrrec de Sergi Linares Jefe del Servei de l’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística.

Després de les presentacions tindrà lloc l’entrega de premis dels diversos concursos que hem fet a la Biblioteca amb motiu del Dia del Llibre:

Concurs de Microrrelats
Concurs de Fotografia Digital
Concurs Els Llibres en PoliBuscador

A més, durant tot el dilluns els llibres d’humanitats tindran un préstec especial de 30 dies!!!