Setmana de la Llengua

by ravalna on 17, abril, 2013

setmana de la llengua L’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística,  la Biblioteca del Campus de Gandia i la Biblioteca Central, han organitzat la Setmana de la Llengua, enguany dedicada a la figura de Vicent Andrés Estellés.

Comencen el dilluns 22 d’abril amb l’espectacle T’ho dic sense acritud d’Eugeni Alemany, presentador, reporter i guionista de televisió. Serà al Paranimf a les 19 h.

El dimarts 23 d’abril és el Dia del Llibre del que varem parlar a principis de setmana (podeu veure la resta d’actes preparats per a eixe dia al post dedicat).

A les 11.30 h, tindrà lloc, a la planta baixa de la Biblioteca, la inauguració de l’exposició “Vicent Andrés Estellés, poeta de meravelles”, que estarà oberta fins al 26 d’abril.

A partir de les 14 h a l’Àgora una original proposta: el Dinar Estellés amb un menú típicament valencià, l’actuació de Dr. Dropo i Àlvar Doménech i la lectura de poemes de Vicent Andrés Estellés, a càrrec dels participants; si esteu interessants en la lectura d’un poema durant el dinar heu de posar-vos en contacte amb dinamitzacio.apnl@upv.es

Al campus de Gandia, a les 10 h, tindrà lloc una lectura pública de poemes d’Estellés, al Pati dels Tarongers; i a les 19.30 h, a l’Aula Magna, s’oferirà El cor tot ple de grills, un espectacle de La Rabera Eclèctica.

El dimecres 24 d’abril, a les 19 h, a l’Auditori Alfons Roig (Facultat de Belles Arts), es representarà l’obra de teatre Bankabaret, a càrrec de La Dependent, dirigida per Pep Cortés i interpretada per Joan Gadea, Rosanna Espinós, Pepa Miralles i Pep Sellés. “Han vingut vostès al Bankabaret, l’espai de la felicitat, on tot es pot comprar, i ja veurem si també pagar”.

El dijous 25 d’abril, a Gandia, a les 12 h, projecció de curtmetratge Cos mortal–sobreEstellés–, de Carles Chiner i Toni Sendra amb col·loqui posterior.

I per tancar la setmana Concert per Estellés, amb l’actuació de Pau Alabajos, Pau Miquel Soler i Naia a les 19 h, a l’Auditori Alfons Roig.

Tots els actes són gratuïts, excepció feta del dinar: podeu trobar més informació sobre els tiquets del dinar i sobre els actes en general a la web de l’Àrea de Promoció i Normalització Lingüística.