Exposicions Dia del Llibre a la Biblioteca Central

by ravalna on 22, abril, 2013

Dins dels actes que s’organitzen al Campus de Vera amb motiu del Dia del llibre volem destacar ara les dues exposicions que s’inauguren el mateix dia 23 i que podreu visitar en la planta baixa de la Biblioteca Central.

Expo_EstellesVicent Andrés Estellés, poeta de meravelles que s’inaugurarà el 23 d’abril a les 11.30 h en la planta baixa de la Biblioteca Central.

Com ja sabreu 2013 és l’any Estellés i amb aquesta exposició volem apropar Vicent Andrés Estellés, considerat com a millor poeta valencià des d’Ausiàs March, als nostres usuaris. Un menut homenatge que segur vos serveix per a recordar-lo. Si no vos heu endinsat en la seua obra, esperem que aquesta exposició vos servisca com excusa per a fer-ho. Fins el divendres 26 d’abril.

MAttachment-1 (2)etros de creatividad. Libro Artístico Compartido I y II. 2012 y 2013 és el nom de la segona de les exposicions que també s’inaugurarà el dia 23 a les 11.30 al hall de la Biblioteca Central i que podreu visitar fins el 30 d’abril.

Es tracta d’un projecte internacional d’investigació artística que posa en contacte la investigació creativa de professors i alumnes de la UPV amb artistes, escriptors, crítics i creatius nacional i internacionals.

L’organitza el Departament de Dibuix de la Facultat de Belles Arts i està coordinada per Victoria Cano i María Montes.