Viatges amb xiquets

by ravalna on 24, juny, 2013

Les pàgines webs i les guies en paper dels organismes oficials de turisme de moltes ciutats i comunitats autònomes plantegen la informació al viatger agrupada per diferents perfils de visitants. Des de les rutes per  a visitar un territori amb bicicleta, a les rutes i visites més idònies per a les persones amb mobilitat reduïda. Un d’eixos perfils més habitual és el viatger amb xiquets.

Dins d’aquesta dinàmica les editorials publiquen guies per a turistes que viatgen amb xiquets. Les biblioteques de la Universitat Politècnica posen a la vostra disposició algunes d’aquestes publicacions que vos poden ajudar a saber què podeu  fer amb els més menuts en diferents destinacions. Hem reunit aquestes publicacions sota l’etiqueta (tag) viatges amb xiquets per a facilitar-vos el troba-les. De totes formes, hem fet una menuda tria. Ara només queda desitjar-vos un bon viatge.

Llistat de materials que hi ha en les biblioteques de la UPV i que vos poden ajudar a viatjar amb xiquets:

guia valencia Guía de Valencia y metrópoli para padres y niños
Elisa Vicedo Verdú
Ediciones La tempestad
 exc en fam

Excursiones en familia: 18 rutas por los parajes naturales de la Comunidad Valenciana
Carlos Ferrís Gil
Centre Excursionista de València

Així com la resta de títols d’aquest autor dedicats a l’excursionisme familiar

barna Barcelona per a nens: guia turística per descobrir la ciutat
Joan Portell
Cossetània
 asturias Excursiones con niños por Asturias
Juanjo Alonso
El País/AguilarAixí com la resta de llibres d’aquest autor sobre excursions amb nens
 londres_ninos_1_5 Londres para niños: aventuras en la ciudad, juegos, entretenimientos y adivinanzas
Editorial Valls

One Response to “Viatges amb xiquets”

• Natalia escrigué:

Hem afegit un que faltava i que està molt be:

365 experiencias con tus hijos : planes originales para disfrutar por España.
    Sarah Lages Mavi Villatoro Barcelona : GeoPlaneta D.L. 2012
    http://ow.ly/moocS G 6-21/01150