Dia de llibre 2014: Lectura i solidaritat

by ravalna on 1, abril, 2014

Dia del llibre? l’onze d’abril?
No, no vos preocupeu, no ens hem tornat bojos o ni hem decidit encetar una nova tradició però és que enguany el 23 d’abril cau en plena setmana pasqüera i nosaltres volem celebrar el dia del llibre com sempre, amb la comunitat universitària. Així que hem avançat la celebració però no anem a llevar-li ni ganes ni actes i, per primera vegada, celebrem el dia del llibre els tres campus alhora.

Diapositiva1Al Campus de Vera tindre activitats tota la setmana:

Els dies 7 i 8 d’abril comença l’arreplegada de llibres per a la Biblioteca Solidària. Podeu entregar aquells llibres de lectura o de text universitari que ja no necessiteu en dos punts: el hall de Rectorat i la Biblioteca Central.

Però a València començàrem fa unes setmanes amb el Concurs de bibliotràiler: el mateix dia 11 coneixerem els guanyadors. Abans d’això i en el mateix escenari, el hall de la Biblioteca Central, tindrà lloc la inauguració de la Biblioteca Solidària, l’alliberament del Passallibres o Bookcrossing i una presentació literària: Carmen Amoraga, flamant guanyadora del Premi Nadal 2014, ens parlarà de La vida era eso.

En la Facultat de Belles Arts tindrà lloc la conferència Las publicaciones de artista per part d’Anna Pahissa.

Enguany al Campus de Vera l’organització la compartim amb el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i comptem amb la col·laboració del Departament de Dibuix.
gandia
La Biblioteca del Campus de Gandia-CRAI celebra el dia del llibre durant la setmana de l’1 a l’11.

S’han programat diferentes actes que ompliran dues setmanes intenses i en les que esperem la vostra col·laboració:

• l’exposició de llibres d’artista
  • l’intercanvi llibrexllibre
  • el concurs#Recomanellegir que sabem vos va a agradar si sou fanàtics de l’instagram
  • el recital de poesia For Sale

A Gandia, a més de la Biblioteca, colabora el Departament de Dibuix.

Diapositiva1En el Campus d’Alcoi durant la setmana del 7 a l’11 podreu dur a la Biblioteca llibres de literatura o text universitaris que ja no necessiteu.

El dimecres podreu gaudir a la Casa de l’Alumne del Hellboy de Guillermo del Toro i de l’especial imaginari de Fran Miller en Sin City en el minicicle de cinema i còmic.

El divendres se celebrarà pròpiament el Dia del Llibre amb l’alliberament de llibres en Passallibres.

A Alcoi col·laboren el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, el Departament de Dibuix i la Casa de l’Alumne.