El Jardí Botànic de la Universitat de València

by miolpe on 30, març, 2015

logobotanic1_1Just al bell cor de la ciutat, a tocar de les Torres de Quart es troba emplaçat el Jardí Botànic, la història del qual data el seu origen a l’any 1567 com a hort de plantes medicinals. Dos cents anys més tard, la Universitat decidiria traslladar-lo fins el seu lloc actual i dotar-lo dels recursos necessaris que li permeteren continuar sent la columna vertebral de la seva tasca cultural,  investigadora i educativa.

El que podem trobar avui dia és una vasta extensió vegetal que ens traslladarà a un món únic on la diversitat i la varietat d’espècies botàniques són les protagonistes.

Si encara no t’has perdut entre els seus camins, placetes i fonts, admirant tota la seva flora, és el moment de traure-li partit a aquest espai que creix, impecable, per continuar sent el punt de referència verd de la ciutat.

A la biblioteca pots trobar diferents materials que t’ajudaran a fer un tast de la teva visita.

I si també t’interessa saber quines espècies pots trobar al Campus de Vera, pots consultar el seu mapa botànic virtual.

Un oasis en la ciudad

El Jardí Botànic de la Universitat de València