Celebra el Dia del Llibre a les Biblioteques UPV

by miolpe on 22, abril, 2015

En aquest dies de viure la literatura al màxim, la Biblioteca, com cada any, suma iniciatives per difondre i repartir la febre de la lectura entre tota la comunitat universitària. Així, conjuntament amb el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació i el Servei de Promoció i Normalització Lingüística vos animem a participar en les activitats que hi ha programades al voltant del Dia del Llibre.

Campanya Sancions per aliments a totes les Biblioteques UPV:

Entre el 20 i el 24 d’Abril, canvia sancions per aliments i col·labora amb el Banc d’Aliments de València.

1 qg = 15 dies menys de sanció

portada-copiar.jpg_1745098478Campus d’Alcoi

Descompte d’un 10% en les llibreries d’Alcoi amb el carnet UPV els díes 22 i 23 d’Abril

Activitat sorpresa preparada per al 23 d’Abril

Cautl_miw2mpus de Gandia

Exposició: Llibres contaminats per la gràfica, fins el 8 de maig

Llibre X Llibre: intercanvia el teu llibre per qualsevol dels que trobaràs al stand

#Recomanellegir: utilitza les xarxes socials per fer arribar les teves propostes de lectures i emporta’t un xec regal de 50€ per a la compra de llibres. Fins el 23 d’abril

11083972_1056840480996724_4516291478996681665_oCampus de Vera

Exposició: Viatge interior i pàgines d’il·lustració, fins el 30 d’Abril a la Biblioteca de Belles Arts, on a més hi ha una actuació musical programada per al dia 23.

Bookcrossing, alliberament massiu de llibres en diferents punts del campus

Llibre solidari, emporta’t qualsevol llibre per 1€ i col·labora amb l’ONG Unió Pobles Solidaris. Fins el 23 d’abril al vestíbul de la Biblioteca Central. 10-18h

Dinar literari, vine a compartir els teus textos preferits de Carles Salvador, Ovidi Montllor, Vicent Andrés Estellés, etc. i fes un tast de la gastronomia valenciana per només 3 €. Reserva la teva plaça fins el 22 d’abril.

Cita a cegues amb un llibre, acosta’t a la Biblioteca d’Informàtica i emporta’t en préstec una de les novel·les que hem seleccionat i preparat especialment per a tu.

Taller de Wildstyle, si t’agrada l’art urbà gaudeix d’aquesta activitat emmarcada dintre de Polinitza’15 entre les 19h i les 21h a la sala d’exposicions del Rectorat.

Intercanvia els teus llibres universitaris al punt habilitat del vestíbul de la Biblioteca Central en una acció amb la que s’inicia la campanya Hui per tu, demà per mi, que facilitarà un lloc permanent d’intercanvi de llibres.